در ابتدا این نکته را متذکر شویم که برای هر اقدامی که در هر مرحله میخواهید انجام دهید فقط 24 ساعت فرصت دارید.

کالای خریداری شده ایراد ظاهری داشته باشد
فروشگاه آبی کادو کلیه سفارشات را قبل از ارسال به طور دقیق بررسی می کند و سپس به اداره پست یا باربری تحویل داده میشود . لذا از تمامی مشتریان خواهشمندیم که هنگام تحویل گرفتن کالا سفارش خود را کاملا بررسی نمایند تا مشکل ظاهری و فیزیکی نداشته باشد
درصورتی که کالا شکسته و معیوب باشد فقط کافی است به پشتیبانی اطلاع داده و یک عکس از وسیله شکسته شده و معیوب شده ارسال کنید. بدون هیچ قید و شرط و هزینه ای مجددا یک کالای سالم برای شما ارسال خواهد شد

کالای خریداری شده با مشخصات ثبت شده 
اگر کالای خریداری شده با محصولی که شما سفاش داده اید مغایرت داشت با پشتیبانی در ارتباط باشید و مورد را در اسرع وقت اطلاع دهید.
هزینه ی پست کالایی که شما بازگشت میکنید نیز به عهده ی فروشگاه است.

از خرید خود منصرف شده اید
اگر انصراف از خرید قبل چاپ شدن تصویر روی ماگ باشد ،‌خرید کالا باطل خواهد شد و وجه پرداختی به صورت کامل برگشت داده می شود.
اگر انصراف از خرید بعد از چاپ تصویر روی ماگ باشد، فقط هزینه ی پست به شما برگشت داده می شود.
اگر بسته به پست ارسال شود، دیگر به هیچ وجه امکان انصراف نیست.

چگونه کالای خریداری شده را برگشت دهیم
از ارسال کالا بدون هماهنگی جدا خود داری نمایید.
از برحسب زدن یا نوشتن توضیحات روی بسته بندی خود داری کنید کالا را در کارتن یا بسته جداگانه قرار دهید،‌به نحوی که به هیچ وجه نشکند، سپس ارسال کنید.
در صورت ارسال کالا از طریق پست یا باربری رسید را برای ما به ایمیل support@abikado.com ارسال یا به شماره 09034853043 در واتساپ پیا دهید.
توجه داشته باشد هزینه برگشت دادن کالا به غیر از پست یا باربری به عهده مشتری می باشد و فروشگاه آبی کادو تعهدی در قبال سایر هزینه ها ندارد.